21.1.2014

Captured moments


Moikka! Alan just kokkaileen ruokaa Jonakselle ja sen kaverille niin syödään kahdeksan jälkeen :) Tänään oli niin vaikeeta nousta sängystä, olin niin väsynyt mutta raahauduinpa kuitenkin kaheksaks töihin. Huomenna on vielä normi työpäivä ja torstaina kaks tuntia jonka jälkeen alkaakin v-loppu. Äitillä on muuten huomenna synttärit, vietetään niitä sit kun meen ens viikolla Kokkolaan :) Alla vähän kuvia rentoutumisesta!

Hej hopp! Ska precis börja laga mat åt Jonas och hans kompis så får vi äta efter åtta :) Idag hade jag såna svårigheter att kliva upp från sängen, var så slut men tog mig till jobbet till åtta. Imorgon har jag en normal lång dag på jobbet och på torsdagen två timmar, sedan blir det veckoslut för min del. Mamma fyller förresten år imorgon men det blir firande nästa vecka när jag åker till Karleby :) Här nedan är lite bilder på avkoppling!











// Reading fashion magazines // Watching a great movie like memoirs of a geisha // Listening to Gaga // Eating yummy fruit // Watching Gaga perform // Eating candy // Taking a power nap // Eating pizza and drinking a cold beer // Painting something // 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)