13.3.2014

January and February outfits by Annathin


Moikka! Vietän parhaillaan vapaapäivää ja aurinko paistaa, ihanaa :) Harmittaa etten oo päässy samaanlaiseen bloggailutahtiin verrattuna viime vuosiin mutta nyt kyllä alan skarpata, tää on kuitenkin sitä mitä rakastan tehä! Tänään onkin sit siivouspäivä edessä ja jos hyvä säkä käy niin voisin kysyä Jonasta ottaan asukuvia sen työpäivän jälkeen. Tässä kuitenkin parhaimpia asuja tammikuulta ja helmikuulta :) 

Hejsan! Firar min lediga dag och solen skiner, skönt :) Synd att jag inte har kommit in i samma bloggrutin som hade förut, dags att skärpa sig lite, detta är trots allt något jag älskar göra! Idag är det städdag och ifall jag har tur så kan Jonas ta lite outfitbilder på mig efter hans jobbdag. Här är favorit outfits från januari och februari :) 




















Got any favorites? 


2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)