23.9.2014

Girl with the hat


Okei nyt se kylmä sää sit iski tänne Helsinkiin! Jotenki niin sopivaa että just nyt kun tuli kylmä, bussitkin alkoivat lakkoilemaan. No omia bussilinjoja lakko ei koske mutta spårat ja metrot kyykkii jossain varikoilla. Menin iltapäivällä käymään kaupungilla koska oli mielessä yhdet ihanat bootsit H&M:ssä. Onneks kokoja oli jäljellä joten sain ne hankittua :) Puin tänään kunnolla päälle ja päätin suojata kutrit mun mustalla hatulla (joka muuten meinas lähtee tuulen mukana tuhat kertaa). 

Okej nu kom det jävligt kalla vädret hit till Helsingfors! Känns på något sätt så typiskt att nu när det är kallt så bestämmer sig bussarna för att strejka. Är själv lyckligt lottad då strejken inte berör bussarna jag använder men spårvagnarna och metrolinjerna kan inte användas. Tog mig till stan på eftermiddagen då jag hade ett par boots från H&M i tankarna. Tur att det fanns storlekar kvar så köpte dom med mig :) Klädde mig varmt idag och skyddade håret med min svarta hatt (som förresten typ flög iväg tusen gånger p.g.a. vinden).








// Hat: H&M // Scarf: Cubus // Jacket: Zara // Jeans: H&M // Boots: Bianco // 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)