13.12.2014

(T)urban chic


Asukuvissa on taas vierähtänyt ikuisuus kun ei oo ite ollut kotona valoisaan aikaan ja Jonas on ollu koulussa. No tänään tottakai oli taas kauhee sää kuvata kun tuuli ja satoi loskaa :D Oon niin iloinen että ostin nämä upeat valkoiset talvikengät tosin loskasäällä saa varoa ettei ne likaannu. Tuntuu että perus asu saa mukavaa potkua noista kengistä :) 

Det har igen gått en evighet sen jag senast tog outfitbilder men jag har inte varit hemma när det har varit ljust och Jonas har också varit då i skolan. Så typiskt igen att det var blåsigt och slaskigt ute när vi tog bilder :D Är så glad att jag tog och köpte dessa fina vita vinterskor, dock måste jag akta mig när det är vått ute att man inte går och smutsar ner dem. Känns som vanliga outfits får en liten kick av skorna :)










// Turban: H&M // Jacket: H&M // Scarf: Cubus // Top: Cubus // Bag: Angelica Blick for Nelly Trend // Shoes: Nelly // 


2 kommenttia

  1. Ihana toi turbaani, oon etsinyt tuollaista itselleni jo vähän aikaa :D

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)