19.7.2015

Crazy ponytail


Oon aivan sekaisin päivissä kun teen melkeen päivittäin työvuoroja asuntomessuilla! Tänään mulla kuitenkin oli vapaata joten sain nukkua hieman pidempään. Vapaapäivä ei kuitenkaan alkanut hyvin sillä Jonas oli lainanut Macken autoa ja meidän piti heti kahdeltatoista lähteä Ikeaan mutta eipä lähdetty ei. Joku oli yöllä käynyt tekemässä ilkivaltaa ja hakannut auton ikkunan pirstaleiksi! Alueen lähistöllä oltiin myös rikottu muita lasiseiniä joten näköjään joku oli flipannut täysin yöllä. Tuntuu niin turhalta että joku menee tuhoon toisen omaisuutta jäämättä kiinni! No mutta päästin kuitenkin käymään Ikeassa myöhemmin :) Ehittiin myös ottaa asukuvia ja uskalsin jopa laittaa shortsit jalkaan, onhan nyt sentään heinäkuu :D Ostin kyseiset shortsit joskus kesän alussa enkä oo oikeen kunnolla päässyt niitä käyttämään. No mutta puolentoista viikon päästä suuntaan Budapestiin jossa saakin nauttia auringosta!

Är helt borta vilken veckodag det är då jag jobbar typ dagligen på bostadsmässan! Idag hade jag dock ledigt så fick jag sova lite längre. Mitt ledigt började inte bra för Jonas hade lånat Mackes bil och vi skulle åka till Ikea runt tolv men så blev det inte. Någon hade söndrat hans fönsterruta och övriga glasväggar hade även blivit söndrade under natten. Känns så onödigt att någon går och förstör andras egendom och blir inte fast! Efter allt städande kunde vi ändå åka till Ikea :) Vi hann också ta outfitbilder och vågade till och med ta på mig mina shorts, det är ju trots allt juli :D Köpte mina leoshorts i början av sommaren men har inte riktigt haft chansen att använda dem. Men efter 1½ vecka så åker jag till Budapest så får jag njuta av värmen!







// Shades: Monki // Jacket: Zara // Shorts: New Yorker // Shoes: Nelly.com //    



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)