25.8.2015

Sea breeze


Jemina rantautu Kokkolaan eilen joten nähtiin tänään frisbee golfin parissa. On niin ihanaa kun voi nauttia lomallaan lämpimistä päivistä jopa täällä kotona :D Kauhistuttaa ajatuskin siitä että kohta viilenee kun vasta juuri päästiin lämmön makuun. Ennen frisbee golfia Jemina sai näpsiä päivän asukuvat. Täällä kotona kun oon niin pukeudun usein aika simppeleihin lookeihin. Tänään puin päälle rennon t-paidan, lippiksen ja farkut. Ei mitenkään erikoinen asu mutta nämä yksinkertaiset ja arkiset asut piristävät omaa pukeutumista kummasti :) 

Jemina kom hem till Karleby igår så jag passade på att se henne idag så det blev en runda frisbeegolf. Det är så skönt när man kan nu under sitt sommarlov njuta av varma dagar, även här hemma :D Tanken om att det snart blir kallare skrämmer mig speciellt nu när vi precis har börjat bli vana vid värme. Före frisbeegolfen fick Jemina fota min outfit. När jag är hemma i Karleby så klär jag mig oftast jätte enkelt. Det blev idag en lös t-shirt, keps och jeans. Inget speciellt med looken men dessa outfits piggar upp min vardagliga klädsel massor :)












// T-shirt: Zara // Jeans: Stradivarius // Shoes: Zara //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)