11.9.2015

Haaste: Ikkunaostoksilla!


Astetta ihanampi NOORA haastoi mut unelmoimaan täydellisestä syysasusta ja tekemään siitä kollaasin. Ikkunaostoksilla kun oltiin niin eipä sillä hinnalla sitten ollut niinkään väliä :) Tosin päässä oli jo täydellinen visio hienosta asusta joten tein myös realistisia löytöjä. Tällä hetkellä unelmoin sporttisen trendikkäästä lookista joka on sekä mukava että tyylikäs. Ja vaikka pimenee ja auringon määrä vähenee, käytän vuoden ympäri arskoja! Joten joo tässä teille mun tämän hetkinen unelma-asu :) Käykää myös kattomassa Nooran unelmalook TÄÄLTÄ.

Finaste NOORA utmanade mig att dagdrömma om en perfekt höstoutfit och göra ett kollage. Så när det väl var frågan om fönstershopping så spelade priset ingen roll :) Dock hade jag redan en stark vision i huvudet hur looken vore så gjorde realistiska fynd. För tillfället drömmer jag om en sportig men trendig look som är både bekväm och snygg. Och ja, även om det blir mörkare och solen visar sig allt mindre, använder jag solbrillor året om! Men jo här har ni min drömoutfit :) Gå också och kolla hurudan Nooras drömlook är HÄR.






// Shades Fleur 54,95€ // Bag Nike 19,95€ // Sneakers Nike 129,95€ // Dress H&M 39,99€ // Jacket Rut&Circle 84,95€ // Scarf H&M 49,99€ //





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)