6.9.2015

Lace and dungarees


Moikka! Toivottavasti teillä on ollut kiva sunnuntai. Itse en oo tehnyt mitään tosi kehittävää mutta ihan kiva välillä vaan olla :) Nyt kun onkin näitä vapaapäiviä pitäis ens viikolla alkaa käydä läpi varaston vaatteita ja viedä pois kaikki turhat, niitä nimittäin on paljon! Mulla on aina niin vaikeaa heittää ylipäätään mitään pois. Nyt oonkin alkanut tutkia tarkemmin omaa vaatekaappia kun valitsen päivän asua. Kaappi on täynnä vaatteita ja kenkiä joita en edes muista joten onkin hyödyllistä käyttää niitä vaatteita ja kenkiä jotka ovat unohtuneet :) Tänään muistin että mullahan on kivat Niken vanhat tennarit pölyttymässä joten jalkaan vaan! 

Hejsan! Hoppas ni har haft en bra söndag. Själv har jag inte gjort något extra men ibland känns det skönt att bara vara :) Nu när man råkar vara ledig, är det bra att utnyttja tiden att bl.a. gå igenom alla kläder som ligger i förrådet och slänga bort allt som inte används, har nämligen massor! Har alltid så svårt att slänga bort något. Nu har jag börjat bli noggrannare när jag väljer outfits. Har mycket kläder och skor som jag helt glömt bort :) Idag kom jag ihåg mina gamla Nikes som låg och gömde sig!








// Beanie: Monki // Jacket: Adidas // Dungarees: Stradivarius // Lace bra: H&M // Sneakers: Nike //
                                    

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)