4.9.2015

Perfect Oxford shirt


Kuten eilen mainitsin, olin Gantin iltatapahtumassa ja saatiin mukaan omat kauluspaidat josta oon edelleen ihan fiiliksissä! Vaihtoehtoina oli valkoinen ja vaaleansininen väri joten aattelin että sininen piristää mukavasti asuja :) Kuvissa oleva paita on nimeltään Perfect Oxford shirt joka kuuluu Gant Diamond G perheeseen. Kysyin myyjältä mitä kokoa hän käyttää ja hänellä oli pienin koko. Halusin itse loose fit koon joten otin kaksi normaalia kokoa suuremman paidan. Voin luvata että paita on niin mukava päällä ja sen voi yhdistää tosi moneen vaatekappaleeseen. Itse otin riskin ja yhdistin paidan boyfriend farkkuihin. Kun yläosa ja alaosa ovat molemmat malliltaan loose fit, saattaa helposti näyttää tavallista leveämmältä. Tosin käärimällä farkkujen lahkeet ja käyttämällä korkkareita, lopputuloksesta tuli oikein hyvä! :) 

Som jag nämnde igår så var jag och firade kvällen tillsammans med Gant och vi fick egna skjortor med som present och ni kan bara gissa om jag fortfarande är glad över det! Vi fick välja mellan den vita och den ljusblåa skjortan. Bestämde mig att köra med den ljusblåa eftersom den piggar upp outfitsen :) Skjortan jag har på mig heter Perfect Oxford shirt som hör till Gant Diamond G familjen. Frågade försäljaren vilken storlek hon hade på skjortan och hon körde med den minsta storleken. Ville själv ha den i en mer loose fit storlek så valde att ta en i två större storlekar. Kan lova att skjortan är så bekväm och den kan lätt kombineras till olika plagg. Tog själv en risk och kombinerade skjortan med ett par boyfriend jeans. När både övre och nedredelen är loose fit, ser man lätt bredare ut. Dock när jag rullade upp byxorna och använde klackar, blev resultatet riktigt bra! :)








// Shades: Gina Tricot // Shirt: Gant *Gift // Bag: Gift from Jonas // Jeans: Zara // Shoes: Weekday //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)