5.9.2015

Say Cheese!


Mukavaa lauantaita kaikki! Nukuin vähän pidempään tänään koska yöllä heräsi kivaan yllätykseen. Kuulin ennen kuin nukahin että lähistöllä pörrää hyttynen ja ajattelin että hmm voikohan se pistää naamaan. No niinhän siinä sitten kävi ja hyttynen oli päättänyt antaa ilmaisen botox hoidon mulle :D Ylähuulen vasen puoli aivan epämuodostunut ja turvonnut. Näytän edelleen siltä kuin mulla olisi mennyt pieleen kauneustoimenpide. No mutta toivon mukaan turvotus on hellittänyt huomiseksi ettei tarvi näyttää tältä! Tänään ei ollut fiilistä pukeutua erikoisesti vaan puin päälle mustat farkut, ylisöpön t-paidan ja pörröneuletakin. Sopii hyvin vapaapäivän viettoon :)

Trevlig lördag alla! Sov lite längre idag då jag vaknade till en jätte rolig överraskning på natten. Hörde att en mygga surrade i närheten innan jag somnade och tänkte vad är sannolikheten att den sticker mig i ansiktet. Jo med min tur så hade myggan bestämt sig för att ge en gratis botox behandling :D Övre läppens vänstra sida är helt osymmetrisk och svullen. Ser fortfarande ut som om jag hade haft en olyckad skönhetsbehandling. Får hoppas att svullnaden har gått ner så jag slipper se ut såhär! Idag hade ingen lust att klä mig desto speciellare så det blev ett par svarta jeans, en sockersöt t-shirt och fluffig cardigan. Passar bra att ha på sig när man är ledig :) 










// Shades: Gina Tricot // Cardigan: H&M // T-shirt: C&A // Jeans: H&M // Shoes: Nike //


2 kommenttia

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)