12.10.2015

Indiedays Blog Awards - Inspiroivin muotiblogi?


Oon joka päivä kiitollinen siitä että aloitin bloggaamisen ja olen päässyt jakamaan tyyliäni muille. Blogi on antanut minulle paljon ja se että ruudun toisella puolella on henkilöitä jotka arvostavat blogiani on korvaamatonta. Minun blogi on ehdolla Indiedays Blog Awards 2015 - Inspiroivin muotiblogi kategoriassa ja jos tuntuu että mun asut ja tyyli inspiroivat juuri sua, käy äänestämässä Annathin blogia TÄÄLTÄ! Mulla ei ehkä ole paljon merkkikamaa mutta lupaan että tyylini on 100% aitoa :) Kategoriassa kilpailevat todella tyylikkäitä henkilöitä joten jokainen ansaitsee voittaa 

Är varje dag tacksam att jag började blogga och fått dela min stil med andra. Bloggen har gett mig massor och att det finns personer som uppskattar min blogg är otroligt. Min blogg är nominerad som Mest inspirerande modeblogg på Indiedays Blog Awards 2015 och om du tycker att min stil inspirerar dig, gå och rösta på Annathin bloggen HÄR! Jag kanske inte äger massor med märkesplagg men min stil är 100% äkta :) I kategorin tävlar dock jätte snygga bloggare så alla förtjänar vinsten 














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)