21.12.2015

Joulukalenteri luukku 21 - Under my black hat


Päivän luukun sisältö on jälleen asukuvia! Jotenkin en olisi uskonut että joulukuussa kävelee näinkin syksyisissä asuissa. Kyllähän se lumi piristää tätä harmaata ja pimeää säätä mutta ilman lunta ja jäätä oon voinut käyttää korkeitakin korkoja :) Jotenkin oon niin nössö mitä tulee korkoihin jos on lunta kun en vaan halua liukastua niin käytän aina matalia kenkiä! 

Dagens lucka bjuder igen på outfitbilder! Hade på något sätt inte tänkt mig att jag går i höstiga outfits i december. Snön piggar ju upp grått och mörkt väder men utan snö och is så kan jag använda höga klackar :) Är så lame när det är snö för då skippar jag alla klackar för jag vill inte halka!








// Hat: H&M // Jacket: Second Hand // Knit: Gina Tricot // Skirt: H&M // Shoes: H&M //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)