3.12.2015

Joulukalenteri luukku 3


Eilen menin Jeminan kanssa tutustumaan Elloksen SS16 mallistoon ja pääsimme samalla nauttimaan Sara La Fountainin loihtimasta brunssista! Marsaana oli järkännyt tapahtuman Alvar Aallon kadulla sijaitsevassa Aallonkoti - Hotel Apartments kattohuoneistossa. Oli muuten semmonen kämppä että olisin voinut jäädä asumaan, aivan perfect! Koska en ollut aiemmin kuullut tästä huoneistohotellista ja ihastuin heti, ajattelin vinkata teillekin näistä. Viimeisten 5 vuoden aikana kun ollaan perheen kanssa matkusteltu, ollaan suosittu apartments vaihtoehtoa. Huoneistohotellit ja huoneistot ovat monille matkustajille nykyään ykkösvaihtoehto joten kiva että Suomeenkin tulee lisää näitä. Voin siis kuvitella että Aallonkoti on monille Helsingissä yöpyville vahva ehdokas, mikäli haluaa vähän luksusta mutta omaa rauhaa! Käykää lukemassa Aallonkoti konseptista enemmän TÄÄLTÄ :)

Igår gick jag och Jemina och bekantade oss med Ellos SS16 kollektionen och fick samtidigt njuta av en smaklig brunch, skapad av Sara La Fountain! Marsaana ordnade eventet på högsta våningen i Aallonkoti - Hote Apartmens. Japp det var ju en sådan penthouse som jag lätt kunde flytta och bo i, helt perfekt! Eftersom jag aldrig hört om Aallonkoti förut men blev helt förtjust så tänkte jag tipsa er om denna. Under de 5 senaste åren jag och familjen har varit och resa så har vi bott i någon typ av lägenhet. Hotel apartments och lägenheter är för många turister i dagens läge alternativ nummer ett och därför tycker jag att det är trevligt att få mera såna till Finland. Kan föreställa mig att Aallonkoti är för många som övernattar i Helsingfors, ett starkt alternativ. Om man vill ha lite lyx men samtidigt egen space så funkar detta bra! Läs mer om koncepetet HÄR :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)