10.1.2016

Board Village


Mukavaa sunnuntaita kaikki! Melkein vuoden flunssattoman ajan jälkeen päätin sitten vilustua mutta onneksi olenkin jo paranemaan päin. Nyt kun sitä lunta on jo tullut jonkin verran, sitä voisi tulla hieman lisää niin pääsee hiihtämään. En yleensä lenkkeile talvisin joten hiihto on kunnon ja ulkoilman kannalta hyvä valinta :) Muutenkin tekisi mieli alkaa taas treenata mutta odotan nyt kärsivällisesti että loputkin flunssan oireet loppuvat. Tänään otettiin Jonaksen kanssa sisällä asukuvat kun tuntui tyhmältä mennä ulos kuvaamaan asua koska halusin näyttää kotiasun. Päällä oli printtitakki, kollarihousut ja pipo :) 

Trevlig söndag alla! Efter nästan ett år utan förkylning bestämde jag mig att bli smått förkyld men som tur är snuvan nästan borta. Nu när det har snöat en del här i Helsingfors så kan det gärna snöa lite till så jag får gå och skida. Brukar inte jogga på vintern så när jag skidar så kombinerar man kondition och frisk luft :) Är sugen att träna igen men väntar först att jag blir helt frisk. Tog idag outfitbilder inomhus eftersom kändes dumt att fota en outfit ute som jag hade inomhus. Hade på mig en mönsterjacka, sweatpants och en mössa :) 







// Beanie: Board  Village (Kokkola) // Jacket: Gina Tricot // Pants: Bershka // Sneakers: Nike //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)