31.1.2016

Return of leo


Perjantaina siivosin Jonaksen kanssa varastokoppia ja löysin mun ihanan leotakin! Välillä unohtaa mitä kaikkea sitä omistaa mutta olin niin ilonen kun tämä takki löyty. Vaikka tänään onkin ollut vähän harmaa sää niin en masentunut vaan piristin päivää kivalla asulla. Leotakki, nahkahousut ja nilkkurit! Siinä on kombo jota voisin käyttää päivittäin mutta mikäli lumi tekee comebackin en kyllä uskalla liikkua korkkareissa :D 

På fredagen tog jag och Jonas och städade vårt förråd och råkade hitta min fina leopard jacka! Ibland glömmer jag vad jag äger och blev så glad att få se min jacka igen. Även om det har varit lite grått idag så blev jag inte deppig utan piggade upp dagen med en fin outfit. Leopard jacka, läderbyxor och ankleboots! Där har vi ett kombo som jag kunde bära dagligen men om vi får snö igen så vågar jag nog inte gå i klackar :D 







// Jacket: H&M // Scarf: Cubus // Pants: Zara // Shoes and bag: Nelly // 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)