19.1.2016

Teddy went fluffy


Tänään tapasin uuden henkilön asukuvien merkeissä. Vivian otti yhteyttä ja ehdotti että voisimme ottaa asukuvia toisistamme. Tämähän sopi itselle täydellisesti sillä on mukavaa tavata uusia ihmisiä ja samalla ottaa ilo irti yhteisestä harrastuksesta :) Mentiin ritarihuoneen ulkopuolelle näpsimään kuvia ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Harmi vaan etteivät asut näytä yhtä hyvältä talvitakit päällä. Vaikka oli kylmä päätin että tänään on mekkopäivä :) Onneksi löytyy paksuja sukkiksia niin ei tarvitse koko ajan käyttää housuja. 

Idag träffade jag en ny person i samband med outfitbilder. Vivian kontaktade mig och föreslog att vi kunde ta outfitbilder på varandra. Detta passade mig perfekt för jag träffar gärna nya människor och vi har ju trots allt bloggen som en gemensam hobby :) Vi gick och fotade utanför riddarhuset och är jätte nöjd med resultatet. Synd att outfitsen inte ser lika fina ut under vinterjackorna. Även om det var kallt idag så bestämde jag att ha på mig en klänning :) Tur att det finns tjocka strumpbyxor så man slipper använda byxor hela tiden.









// Jacket: Nelly // Scarf and dress: Cubus // Shoes: Nelly //


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)