22.2.2016

Grey scale


Taas on viikko käynnistynyt ja moni onkin viettämässä hiihtolomaa! Itse oon kuitenkin töissä mutta ei haittaa kun siellä on rauhallisempaa eikä bussit myöhästele :D Tällä viikolla pääsen myös blogitapahtumaan, niihin kun töiden puolesta en ole ehtinyt. Toivon mukaan näkee blogikavereita pitkästä aikaa :) Mutta nyt mun lemppariosioon eli asukuviin. Tilasin muutama viikko sitten tämän ihanan harmaan takin members.comista ja odottelen innolla lämpimämpiä säitä että pääsee käyttämään takkia päivittäin! Harmaa näyttää erityisen hyvältä yhdessä muun muassa puuteriroosan kanssa :) 

Då har man kickat igång veckan igen och många firar sportlov denna vecka! Själv jobbar jag men det gör inget då det är lugnare på jobbet och bussarna kommer inte sent :D Denna vecka hinner jag också på ett bloggevent, det var så länge sedan då tidtabellerna krockar alltid med jobb. Får hoppas att jag träffar bloggkollegor :) Men nu får jag snacka om mitt favoritämne nämligen outfitbilder. Beställde för några veckor sedan en grå jacka från members.com och väntar ivrigt att vi får varmare väder så jag kan använda den dagligen! Grått ser extra fint ut tillsammans med bl.a. puderrosa :) 






// Jacket: Lanti // Shades: Monki // Blouse and pants: H&M // Scarf: Cubus // Shoes: Andiamo //

2 kommenttia

  1. Ootko kaksikielinen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! :) Ruotsinkieli on äidinkieli mutta oon aina puhunut molempia kieliä yhtä paljon!

      Poista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)