18.2.2016

Outfit time machine


Joo täytyy sanoa ettei oo oikeen lähtenyt bloggailut käyntiin tänä vuonna kun oon ehtinyt olla pahassa flunssassa jo kaksi kertaa tämän vuoden puolella. Selailin oman blogin vanhoja postauksia ja lämmitti niin kun katsoin miten aktiivinen oonkaan ollut! Blogini sydän on ihan selvästi muoti ja asukuvat joten tähän on pakko saada parannusta :) LINDALLA on aina kivat TBT asupostaukset joten ajattelin tehdä samoin ja poimia kerran viikossa vanhan asun tänne blogin puolelle. On aina mielenkiintoista nähdä mitä on pukenut päälle esimerkiksi 4 vuotta sitten. Nyt löysin yhden asun vuodelta 2012 ja voisin kyllä mielelläni pukeutua samaan komboon kun vaan säät lämpenevät :)


Måste säga att mitt bloggande har inte riktigt kickat igång detta år då jag har haft turen att vara förkyld två gånger under detta år. Läste mina gamla inlägg och det värmde när jag såg hur aktiv jag varit! Mittpunkten för min blogg är mode och outfitbilder så måste skärpa mig :) LINDA har alltid bra TBT outfitinlägg så tänkte lägga upp en gång i veckan bilder på en gammal look. Det är alltid intressant att kolla vad man har haft på sig för t.ex. 4 år sedan. Hittade en look från 2012 och kunde absolut klä mig i detta när det blir varmare :)






Still wearable or never ever again? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)