27.6.2016

Double leather


No nyt on kyllä ollut jäätävän pitkä blogitauko! Aloitin huhtikuussa uuden työn ja sen jälkeen onkin ollut niin paljon töitä etten ole ehtinyt tehdä muuta kuin syödä, olla töissä ja nukkua :D Toivottavasti kaikilla oli hyvä juhannus! Itse olin viettämässä juhannusta Sigtunassa, Ruotsissa. Sää suosi ja oli kaikin puolin kivaa :) Ainoa miinus oli oma kesäflunssa joka tottakai tuli vapaapäivien aikana. No mutta pikkuhiljaa sekin on lähtemässä pois niin pystyy taas oleskeleen normaalisti :) Tässä teille pitkästä aikaa asukuvia. 

Nu har man då haft en otroligt lång paus från bloggandet! Började på ett nytt jobb i april och efter det har jag haft så mycket arbete att mina dagar har innehållit mat, jobb och sömn :D Hoppas ni alla hade förresten en trevlig midsommar! Var själv i Sigtuna, Sverige, Vädret var bra och vi hade riktigt roligt :) Enda jobbiga grejen var min sommarförkylning som såklart kom när jag var ledig. Men så småningom börjar jag känna mig normal igen :) Här har ni lite outfitbilder.










// Shades: Gina Tricot // Jacket: Mango // Top: Nelly // Shorts: Zara // Heels: Nelly //

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)